over Tanja

Ik ben Tanja Egbers. Gek op cappuccino én op orde en structuur. Werkzaam als trainer voor time- en mailmanagement en als ervaren Personal Assistant. Ik ben een stressbestendige spin in het web die houdt van aanpakken en van orde. En die anderen helpt om ook weer grip op hun agenda, mailbox en werk te krijgen. Anderen begeleiden om in minder tijd meer gedaan te krijgen – dat is wat ik doe.
  • Meer dan 20 jaar werkervaring bij multinationals

  • Hbo-werk- en denkniveau

  • Denkt graag in oplossingen en weet van aanpakken

  • Gek op orde en structuur én op orde en structuur voor anderen creëren

  • Gecertificeerd Business Organizer en ervaren Personal Assistant

  • Interim ervaring bij o.a. Ahold, Pwc, Pon Holdings, Ziggo

  • Wonend in Aalsmeer met man en twee puberkinderen

Mijn missie als trainer

Als trainer wil ik van toegevoegde waarde zijn om het leven van een ander aangenamer te maken. Dat doe ik door jou te helpen met een andere bril naar jezelf en naar je werkwijze te kijken. Stress krijg je niet zomaar. Ik kijk met je mee naar het gedrag dat achter jouw werkwijze schuilgaat. Ik leer je plannen en organiseren op een manier die bij jou past. Zodat jij minder werkdruk ervaart en efficiënter kunt werken. Nu en in de toekomst.

Waarom ik doe wat ik doe ?

Ik doe dit werk niet alleen omdat ik het geweldig leuk vind, maar ook omdat ik weet hoe belangrijk grip op je agenda en werk is. Ik heb in jouw schoenen gestaan.

Ik leerde weer grip krijgen op mijn werk, beter prioriteiten stellen en ook nee zeggen. Door alle tools en tips die ik heb gekregen, werk ik nu productiever, efficiënter en – het belangrijkste – met meer plezier. Dat gun ik jou ook! En daar help ik je graag bij.

Mijn Werkwijze

Ik geloof niet in saaie PowerPointpresentaties. Nee, ik geloof in praktisch aan de slag gaan. Ik ga niet uit van algemene tools, maar kijk gericht met jou mee. Ik kijk naar jouw gedrag en pas daar mijn tools op aan, zodat jij optimaal van mijn hulp profiteert. Gedrag is namelijk de basis voor blijvende verandering.

Kenmerkend voor mijn werkwijze:

  • Meer dan 20 jaar werkervaring bij grote bedrijven
  • Brede theoretische kennis (o.a. praktische bedrijfskunde en hr)
  • Altijd een aanpak op maat
  • Focus op blijvende verandering
  • Praktische aanpak met tools waar jij écht iets aan hebt

Trainer én interim managementassistent

Niet alleen ben ik trainer, maar ook help ik bedrijven tijdelijk uit de brand als interim Business Support-professional. Bijvoorbeeld als zij een vervanger of een paar extra handen nodig hebben. Mij kun je bijvoorbeeld inschakelen als Personal Assistant, Executive Assistant of Management Assistant. Door mijn ervaring ben ik snel ingewerkt en vervul ik jouw taken goed, snel en accuraat.

Structuur, orde en cappuccino

In mijn werk staan structuur en orde centraal. Maar privé zeker ook. Ik sta bekend als degene die het wel regelt, initiatief neemt, mensen bij elkaar brengt en de leuke adresjes (ook voor écht goede cappuccino) wel kent.


Als ik niet aan het werk ben, ga ik graag op reis of op stedentrip. Het liefst met mijn gezin (man Ronald en twee puberkinderen). Verder houd ik van het strand, loop ik hard en ga ik graag op de racefiets eropuit. Ook thuis op de bank ploffen met een goede thriller of een leuke Netflix-serie is aan mij besteed. Bij voorkeur mét een lekkere cappuccino of een goed glas wijn in de hand.

Let's Connect

Waar kan ik jou bij helpen?

Een keer samen een cappuccino (of iets anders) drinken? Leuk! Ik maak graag kennis met je om te bespreken wat ik voor jou kan doen.

Neem contact met me op! Dan praten we vrijblijvend verder.

LET'S CONTACT