Interim Business Support

Schakel mij in voor interim Business Support

Gaat er iemand met verlof? Is een vacature nog niet opgevuld? Of heb je als bedrijf gewoon wat extra ondersteuning nodig, maar wil je geen vaste kracht inschakelen? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Als interim Personal Assistant, Executive Assistant of managementassistent met ruim 20 jaar ervaring bij multinationals spring ik graag bij in jouw bedrijf. Aan mij kun je jouw taken met een gerust hart overdragen. Zo houd jij tijd over om je weer op je business te focussen.

Jouw interim Business Support-professional

Aan mij heb je een professionele interim-kracht op het gebied van Business Support. Daadkrachtig, snel, efficiënt en oplossingsgericht. Ik heb ruime werkervaring opgedaan bij grote multinationals, o.a. als Executive Assistant, directiesecretaresse en hr-medewerker. Als interim Business Support-professional heb ik o.a. opdrachten vervuld voor Ahold, PwC, Ziggo en Lloyd’s Bank.

Ik heb dan ook veel ervaring in de zakelijke dienstverlening. Daar kun jij de vruchten van plukken. Ook jouw taken maak ik me snel eigen. Ik ben snel ingewerkt en vervul de taken waar jij mijn hulp bij kunt gebruiken efficiënt en goed. Precies zolang jij mij nodig hebt.

Directiesecretaresse, Personal Assistant of Executive Assistant

Mij kun je inschakelen als Personal Assistant, directiesecretaresse of Executive Assistant. Bijvoorbeeld voor vervanging tijdens zwangerschaps- of ziekteverlof of als extra ondersteuning. Maar ook als iemand uit het buitenland overkomt en tijdelijk een PA nodig heeft, sta ik je graag bij. In die situaties neem ik (tijdelijk) de taken over. Geweldig leuk vind ik het om steeds nieuwe organisaties te helpen. Ik leer van elk bedrijf. En zij van mij, omdat ik met mijn expertise een waardevolle bijdrage lever.

Waarom mij inschakelen ?

Door mij in te schakelen voor interim Business Support profiteer jij van:

  • Effectiever werken, omdat je jouw taken aan mij uit handen kunt geven.

  • Een ervaren professional (20+ jaar ervaring en hbo-werk- en denkniveau).

  • Alleen betalen voor de uren dat je mij inschakelt.

  • Korte inwerkperiode, omdat ik snel schakel, de processen ken en efficiënt werk.

  • Eén aanspreekpunt voor al jouw zaken.

  • Geen onnodige bemiddelingskosten.

  • Iemand die weet van aanpakken, communicatief vaardig is en het werk snel oppakt.

Ik neem jouw taken op me. Dat scheelt jou tijd, energie en gedoe. Je weet dat het goed gebeurt en kunt je met een gerust hart storten op jouw werkzaamheden. Dan doe ik de rest.

Wat kan ik zoal voor jou doen?

Als interim Business Support-professional kan ik jou allerlei taken uit handen nemen. Graag kijk ik met je mee waar jij behoefte aan hebt. Qua taken kun je onder andere denken aan:

  • Agenda- en e-mailbeheer

  • Vice-president, managing director, directeur of voorzitter RvB ondersteunen

  • Boardsupport

  • Vergaderingen organiseren en notuleren

  • Tickets boeken en reizen regelen

  • Administratieve werkzaamheden

  • Evenementen opzetten

  • HR-support

  • Ondersteunen bij projecten

Tarieven

Mij betaal je alleen voor de uren die ik daadwerkelijk voor je maak. Daarvoor betaal je mijn uurtarief. Elke maand stuur ik je een factuur met een duidelijke urenspecificatie. Uiteraard stel ik met plezier een vrijblijvende offerte op maat voor je op.

Laten we kennis­maken!

Kun jij extra ondersteuning van mij als jouw assistent gebruiken? Of heb je een andere vraag? Neem contact met mij op! Laten we eens vrijblijvend kennismaken en kijken wat ik voor jou kan betekenen.

LET'S CONTACT